Feelings for Bieber - CHAPTER 26

Previous:
När vi sedan hade ätit upp och skulle åka tillbaka till hotellet tyckte pappa att vi skulle ta och köpa en till Happy Meal. Han sa att han ville ha en leksak med Ru. Vilket ledde till en att vi fick trycka i oss en till matbox i bilen på väg till hotellet. Som tur är fick han en Ru leksak, det var nog för det bästa, jag skulle inte vilja ha en sur pappa resten av dagen. Vad kan man säga, alla förtjänar att vara barn ibland.

We're dating

JUSTIN'S PERSPEKTIV
''Ey Justin, kan vi inte gå in till tjejerna och se om dem vill spela med oss?'' frågade Alfredo mig där vi satt i soffan. Jag kollade på honom och reste mig upp.
''Visst kan vi det.'' svarade jag enkelt och log mot honom. Han följde efter mig fram till Felicithy och min mamma's dörr och jag knackade ett par gånger innan jag gick in.
''Någonsin hört talas om att vänta på svar, Bieber?'' frågade Felicithy mig. Jag skakade bara på huvudet med ett flin.
''Jag har inte lärt honom det än.'' sa Alfredo med en retsam ton. Jag vände mig om och blängde mot honom. Tjejerna verkade i alla fall tycka att det var roligt för de satt på en av de två sängarna i rummet och fnissade.
''Hey, det var inte snällt.'' gnällde jag. Alfredo gick förbi mig och rufsade mig i håret på vägen.
''Don't touch my hair!'' utbrast jag.
''Aww, why not?''
Felicithy kollade upp och flinade smått. ''Han har sagt att jag är den enda som får det'' sa hon och sedan blinkade hon mot Alfredo. 'Don't wink to him, your mine. Sort of' tänkte jag.
Alfredo vände sig mot mig med ett chockat, men ändå retsamt flin.
''Du väljer henne framför mig?! C'mon, du har kännt mig mycket längre.''
''Hon går före dig varje dag.'' Jag gick fram till henne och la armen om hennes axlar.
''Det är inte rättvist.'' mumlade han och gick fram och satte sig på kanten av sängen.
''Det är det visst om du rör min frilla.'' sa jag och sände honom en kall blick. Felicithy började skaka under min arm och jag kollade förvånat på henne. Det var då jag insåg att hon skrattade, eller ja, försökte hålla inne sitt skratt. Jag kollade på Emma och hon var likadan, även Veronica försökte hålla inne skrattet.
''Tjejer, det är inte kul!'' muttrade Alfredo.
Då kunde Felicithy inte hålla sig längre utan började skratta som en galning. När de andra tjejerna såg det började även de skratta.
''Ohmy! Du skulle haha, sätt ditt.. haha, ansikte!'' fick Felicithy fram mellan skrattet.
Istället för att skratta gick jag fram till alla DVD:er.
''Vad vill ni se?'' undrade jag.
''Eh, ska vi kolla film?'' frågade Veronica osäkert.
''Japp. Så ni får bestäma vad ni vill se'' sa Alfredo glatt och ställde sig brevid mig och kollade på alla de olika DVDerna det fanns.
''Jag vill se en komedi!'' sa Emma
''Me too!'' utbrast Felicithy ''Om ni bestämmer en film så går jag och fixar popcorn och dricka.'' Hon ställde sig upp och började gå mot köket.
''Denna kan vi väl se?'' undrade Alfredo och vände sig om med 'Due date' i handen.
Vi bestämde att det var en okej film, och satte oss i sofforna lagom till att Felicithy kom in  i rummet med en stor skål med popcorn, en tvåliters cola under armen och fem glas i handen. Hon gick fram till bordet och la ner allt innan hon satte sig mellan mig och Emma.
''Starta filmen.'' sa hon till Alfredo. Istället för att svara startade han filmen.
Jag placerade min arm runt Felicithy och drog henne närmre mig. Hon kollade på mig och log lite, sedan återgick hon till filmen.
'Due date' är nog en av mina favorit filmer. Man kan inte kolla i tio minuter utan att skratta, hela filmen bara komisk. Om man inte skrattar åt den så är det något fel på en, punkt slut.
Filmen närmade sig sitt slut och jag hade fortfarande min arm runt Felicithy's axlar.
Eftertexterna rullade och jag kollade ner på henne igen, hon vred på huvudet och mötte min blick. Hon log ett sött leende som jag snabbt besvarade.
''Vill du hänga med ut och snacka?'' frågade jag Hennes ögon blev en aning större och hon såg lite rädd ut. Jag skrattade till.
''Oroa dig inte, det är inget farligt.'' log jag mot henne.
''Okej då'' svarade hon. Jag ställde mig upp och höll fram handen till henne.
''vart ska ni?'' undrade veronica
''bara snacka, vi kommer snart tillbaka'' försäkrade jag
''vad ska ni snacka om?'' frågade Alfredo Emma arbågade honom i magen,
''Låt dem vara.'' sa hon. Felicithy tog min arm och drog ut mig mot deras balkong.
Jag stängde dörren efter mig innan jag ställde mig brevid henne och kollade ut på sikten över Madrid. Jag såg hur hon skakade av kylan så jag tog av mig mi hoodie och la den om hennes axlar. Hon drog den tätare om sig och jag la min arm runt hennes midja.
''Jo, alltså jag har tänkt lite..'' började jag och drog nervöst handen genom håret. Även om jag redan frågat detta blev jag ändå nervös.
''Jag undrar om du skulle vilja gå på en andra dejt när vi kommer fram till Paris?'' Jag vände mig mot henne och såg hur hennes ansikte lyste upp. Hon nickade hastigt och slängde armarna runt min hals.
''Jag tar det som ett ja'' skrattade jag.
''Absolut!'' Mina händer låg på hennes midja och hennes ansikte var bara några centimeter från mitt.
''Eftersom vi tekniskt sätt dejtar, är det okej att jag kysser dig?'' frågade jag och tog bort en hårslinga från hennes ansikte.
''Det har väl aldrig stoppat dig förut?'' flinade hon.
''Sant'' jag lutade mig mot hennes läppar.
''ehem''

Jag vände mig mot balkongdörren för att se Emma, Veronica och Alfredo stå där med höjda ögonbryn.
''skit i dem'' mumlade jag när jag återigen vände mig mot Felicithy. Innan hon hann svara tryckte jag mina läppar mot hennes i en kärleksfull kyss. Innifrån rummet kunde jag höra Veronica ropa.
''Go Felicithy! !'' sedan kom Emma ''omg! They are making out!''
Sist kom Alfredo. ''GET SOME BIEBER''
Som svar tog jag ena handen och pekade fuck you. Felicithy började skratta vilket avslutade kyssen. Dörren öppnades och alla tre sprang fram till oss där jag fortfarande stod med mina armar runt hennes midja, och hennes armar runt min nacke.
''Vad är det på gång mellan er två?'' frågade Alfredo.
''Vi dejtar.'' svarade jag på han's fråga.
''Oh My God, du dejtar Justin Frickin' Bieber!'' utbrast Emma.
''Och jag dejtar Felicithy Frickin' Karter!'' sa jag glatt och klappade händerna.
''Jag är forever alone.'' muttrade Veronica.
''Together alone , babe!'' sa Emma och blinkade mot henne. Jag skrattade och det gjorde alla andra också.

''Ey Bieber, kom lite. Jag måste fråga dig en sak.'' sa Alfredo och vinkade mot balkongdörren. Jag kollade ner på Felicithy och gav henne en puss på kinden innan jag följde med Alfredo in.
''Har du pratat med Scooter om det?'' undrade han samtidigt som han satte sig i den vita soffan. '
'Nej. Men jag antar att jag får ta och gör det imorgon.'' svarade jag och drog handen genom håret.
''Tror du att han kommer bli arg?'' '
'Va? Nej, absolut inte. Jag tror han kommer bli glad för dig Justin. Du har inte dejtar någon sedan Jasmine.. Om du räknar henne som det..och ingen kan missa sättet du kollar på Felicithy.'' avslutade han med en blink
''Okej.. Jag hoppas du har rätt.'' log jag.
''Oroa dig inte. Vi stöttar er.'' sa han och klappade mig på axlen. ''Ska vi låta tjejerna komma in innan dom blir blå?'' fortsatte Alfredo och ställde sig upp.
''Gör så.. Men du, hur kollar jag på Felicithy?'' undrade jag förvirrat. Jag kollar väl inte på henne annorlunda än alla andra? Visst hon är jätte vacker, söt, snäll och har en fantastisk personlighet som lyser igenom, och det händer att jag fastnar med blicken på henne..i flera minuter. Eller att jag ofta drunknar i hennes ögon. Men det syns väl inte?
''Du kollat på Felicithy på samma sätt som Scooter kollar på Carin.''

JUSTIN'S PERSPEKTIV
''Ey Justin, kan vi inte gå in till tjejerna och se om dem vill spela med oss?'' frågade Alfredo mig där vi satt i soffan. Jag kollade på honom och reste mig upp.
''Visst kan vi det.'' svarade jag enkelt och log mot honom. Han följde efter mig fram till Felicithy och min mamma's dörr och jag knackade ett par gånger innan jag gick in.
''Någonsin hört talas om att vänta på svar, Bieber?'' frågade Felicithy mig. Jag skakade bara på huvudet med ett flin.
''Jag har inte lärt honom det än.'' sa Alfredo med en retsam ton. Jag vände mig om och blängde mot honom. Tjejerna verkade i alla fall tycka att det var roligt för de satt på en av de två sängarna i
rummet och fnissade.
''Hey, det var inte snällt.'' gnällde jag. Alfredo gick förbi mig och rufsade mig i håret på vägen.
''Don't touch my hair!'' utbrast jag.
''Aww, why not?''
Felicithy kollade upp och flinade smått. ''Han har sagt att jag är den enda som får det'' sa hon och sedan blinkade hon mot Alfredo. 'Don't wink to him, your mine. Sort of' tänkte jag.
Alfredo vände sig mot mig med ett chockat, men ändå retsamt flin. ''Du väljer henne framför mig?! C'mon, du har kännt mig mycket längre.''
''Hon går före dig varje dag.'' Jag gick fram till henne och la armen om hennes axlar.
''Det är inte rättvist.'' mumlade han och gick fram och satte sig på kanten av sängen.
''Det är det visst om du rör min frilla.'' sa jag och sände honom en kall blick. Felicithy började skaka under min arm och jag kollade förvånat på henne. Det var då jag insåg att hon skrattade, eller ja,
försökte hålla inne sitt skratt. Jag kollade på Emma och hon var likadan, även Veronica försökte hålla inne skrattet.
''Tjejer, det är inte kul!'' muttrade Alfredo.
Då kunde Felicithy inte hålla sig längre utan började skratta som en galning. När de andra tjejerna såg det började även de skratta.
''Ohmy! Du skulle haha, sätt ditt.. haha, ansikte!'' fick Felicithy fram mellan skrattet.
Istället för att skratta gick jag fram till alla DVD:er.
''Vad vill ni se?'' undrade jag.
''Eh, ska vi kolla film?'' frågade Veronica osäkert.
''Japp. Så ni får bestäma vad ni vill se'' sa Alfredo glatt och ställde sig brevid mig och kollade på alla de olika DVDerna det fanns.
''Jag vill se en komedi!'' sa Emma
''Me too!'' utbrast Felicithy ''Om ni bestämmer en film så går jag och fixar popcorn och dricka.'' Hon ställde sig upp och började gå mot köket.
''Denna kan vi väl se?'' undrade Alfredo och vände sig om med 'Due date' i handen.
Vi bestämde att det var en okej film, och satte oss i sofforna lagom till att Felicithy kom in  i rummet med en stor skål med popcorn, en tvåliters cola under armen och fem glas i handen. Hon gick fram
bordet och la ner allt innan hon satte sig mellan mig och Emma.
''Starta filmen.'' sa hon till Alfredo. Istället för att svara startade han filmen.
Jag placerade min arm runt Felicithy och drog henne närmre mig. Hon kollade på mig och log lite, sedan återgick hon till filmen.
'Due date' är nog en av mina favorit filmer. Man kan inte kolla i tio minuter utan att skratta, hela filmen bara komisk. Om man inte skrattar åt den så är det något fel på en, punkt slut.
Filmen närmade sig sitt slut och jag hade fortfarande min arm runt Felicithy's axlar.
Jag kollade ner på henne igen och hon vred på huvudet och mötte min blick. Hon log ett sött leende som jag snabbt besvarade.
''Vill du hänga med ut och snacka?'' frågade jag Hennes ögon blev en aning större och hon såg lite rädd ut. Jag skrattade till. '
'Oroa dig inte, det är inget farligt.'' log jag mot henne.
''Okej då'' svarade hon. Jag ställde mig upp och höll fram handen till henne.
''vart ska ni?'' undrade veronica
''bara snacka, vi kommer snart tillbaka'' försäkrade jag
''vad ska ni snacka om?'' frågade Alfredo Emma arbågade honom i magen,
''Låt dem vara.'' sa hon. Felicithy tog min arm och drog ut mig mot deras balkong.
Jag stängde dörren efter mig innan jag ställde mig brevid henne och kollade ut på sikten över Madrid. Jag såg hur hon skakade av kylan så jag tog av mig mi hoodie och la den om hennes axlar.
Hon drog den tätare om sig och jag la min arm runt hennes midja. ''Jo, alltså jag har tänkt lite..'' började jag och drog nervöst handen genom håret. Även om jag redan frågat
detta blev jag ändå nervös. ''Jag undrar om du skulle vilja gå på en andra dejt när vi kommer fram till Paris?'' Jag vände mig mot henne och såg hur hennes ansikte lyste upp. Hon nickade hastigt och
slängde armarna runt min hals. ''Jag tar det som ett ja'' skrattade jag ''Absolut!'' Mina händer låg på hennes midja och hennes ansikte var bara Några centimeter från mitt. ''Eftersom vi tekniskt sätt
dejtar, är det okej att jag kysser dig?'' frågade jag och tog bort en hårslinga från hennes ansikte. ''Det har väl aldrig stoppat dig förut?'' flinade hon. ''Sant'' jag lutade mig mot hennes läppar. ''ehem''
Jag vände mig mot balkongdörren för att se Emma, Veronica och Alfredo stå där med höjda ögonbryn. ''skit i dem'' mumlade jag när jag återigen vände mig mot Felicithy. Innan hon hann svara tryckte
jag mina läppar mot hennes i en kärleksfull kyss. Innifrån rummet kunde jag höra Veronica ropa. ''Go Felicithy! !'' sedan kom Emma ''omg! They are making out!'' Sist kom Alfredo. ''GET SOME BIEBER'' Som
svar tog jag ena handen och pekade fuck you. Felicithy började skratta vilket avslutade kyssen. Dörren öppnades och alla tre sprang fram till oss där jag fortfarande stod med mina armar runt hennes
midja, och hennes armar runt min nacke. ''Vad är det på gång mellan er två?'' frågade Alfredo. ''Vi dejtar.'' svarade jag på han's fråga. ''Oh My God, du dejtar Justin Frickin' Bieber!'' utbrast Emma. ''Och jag
dejtar Felicithy Frickin' Karter!'' sa jag glatt och klappade händerna. ''Jag är forever alone.'' muttrade Veronica. ''Together alone , babe!'' sa Emma och blinkade mot henne. Jag skrattade och det gjorde
alla andra också. ''Ey Bieber, kom lite. Jag måste fråga dig en sak.'' sa Alfredo och vinkade mot balkongdörren. Jag kollade ner på Felicithy och gav henne en puss på kinden innan jag följde med Alfredo
in. ''Har du pratat med Scooter om de?'' undrade han samtidigt som han satte sig i den vita soffan. ''Nej. Men jag antar att jag får ta och gör det imorgon.'' svarade jag och drog handen genom håret
''Tror du att han kommer bli arg?'' ''Va? Nej, absolut inte. Jag tror han kommer bli glad för dig Justin. Du har inte dejtar någon sedan Jasmine.. Om du räknar henne som det..och ingen kan missa sättet
du kollar på Felicithy.'' avslutade han med en blink ''Okej.. Jag hoppas du har rätt.'' log jag. ''Oroa dig inte. Vi stöttar er.'' sa han och klappade mig på axlen. ''Ska vi låta tjejerna komma in innan dom blir blå?''
sa Alfredo och ställde sig upp. ''Gör så.. Men du, hur kollar jag på Felicithy?'' undrade jag förvirrat. Jag kollar väl inte på henne annorlunda än alla andra? Visst hon är jätte vacker, söt, snäll och har en
fantastisk personlighet som lyser igenom, och det händer att jag fastnar med blicken på henne..i flera minuter. Eller att jag ofta drunknar i hennes ögon. Men det syns väl inte? ''Du kollat på Felicithy
på samma sätt som Scooter kollar på Carin.''


Hej allihopa.  vi är ledsna att det tagit så frickin' lång tid för det här kapitlet men vi har haft mycket i skolan på sistonde.
men här har ni kapitel 26 och det ganska långt  ;P
hoppas ni gillar det och kommentera, för då blir vi glada och får mer skrivlust :D

Kommentarer
Postat av: Becka

Bra :)

2012-03-11 @ 13:26:04
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Anonym

grymt! ♥

2012-03-11 @ 13:48:22
Postat av: Me+You 'Imma Tell you one time. <3

Grymt bra! ♥

2012-03-11 @ 17:26:02
Postat av: Johanna

GRYYYYYYMT LOVE IT :D

2012-03-11 @ 22:36:25
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: nobanda

looooooooooove it!

2012-03-12 @ 19:50:10
URL: http://nobbe.devote.se
Postat av: Anonym

när kommer nästa? :)

2012-03-19 @ 17:08:09

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback