Feelings for Bieber - CHAPTER 17 part 3

Previous chapter:
Sedan gick vi in i bilen, och jag började köra mot destination två. Vi var på väg mot en utsiktsplats där det finns några stora slags kikare som gör att man kan se ut över staden. Utsiktsplatsen var
lokaliserad på ett berg, eller kanske inte ett berg i den benämningen för det fanns hus här upp också. I bilen pratade vi om kvällens konsert, det skulle bli den nionde konserten hittills.

The Date

FELICIITHY'S PERSPEKTIV:
''Vi är framme nu!'' sa Justin och stängde av bilen. Vi stod parkerade på ett högt berg, med en riktigt fin utsikt. Man kunde se hela staden, alla husen, alla parker, alla bilar och allt annat som finns
i en stad. Även denna gången så var Justin snabb med att öppna dörren åt mig. Vi gick ut och gick mot kanten av berget. Det var stängslat, men man kunde ändå gå rätt nära. Det var inte så
mycket folk här. Bara ett par andra bilar, och då var det två par vuxna som antagligen inte visste att han var Justin. Ett par killar som inte heller verkade bry sig så mycket. Men det var två tjejer som
såg ut att vara i 13-års åldern som kollade på Justin med stora ögon. De stod där helt chockade det såg inte ens ut som att de andades.
''Ehh, Justin jag tror att du har några fans där..'' sa jag och skrattade lite lätt. Han kollade på dem lite tveksamt som att han inte visste om han skulle gå till dem eller inte. Jag armbågade han i armen
och nickade åt deras håll så att han skulle gå dit.
''Det är okej, du kan gå till dem, det skulle göra deras dag.'' sa jag och log mot honom.
''Men jag kan ju inte bara gå ifrån dig, vi ä ju faktiskt på en dejt.'' svarade han.
''Ja, men det tar inte lång tid, jag kan ju träffa dig hela dagen.. och ifall typ Johnny Depp skulle komma så skulle jag vilja ha hans autograf.'' sa jag och avslutade med ett flin.
''Okej, men det är fortfarande våran dejt och jag tänker inte lämna dig ensam då, så du hänger med!'' sa han bestämt fast med ett leende.
När vi kom fram till tjejerna såg det ut som de skulle svimma. De höll i varandra och höll inne sina skrik.
''Hej, tjejer'' log Justin när han kom fram. Båda tjejerna gapade stort, och Justin skrattade lite tyst. Han höll ut sina armar och båda två sprang in i honom. Han stapplade ett par steg bakåt men
återfick balansen innan han trillade. Jag strattade lite, vilket fick tjejerna att vända blicken mot mig, sedan tillbaka till Justin.
''Omb! Jag har sett dig på youtube!'' utbrast den ena tjejen. Den andra nickade instämande, men de stod båda två och kramade Justin än.
''haha, ja.'' sa jag lite awkward.
''Kan jag få din autograf?'' undrade tjejen och vände blicken mot Justin
''Självklart'' log han, sedan såg han lite osäker ut ''ehh, har ni någon penna?''
''Nej..'' mumlade de i munnen på varanda
''Jag har!'' sa jag glatt
Alla vände blickarna mot mig. Tjejerna såg lättade ut, medan Justin såg nästan lite stolt ut. Jag började gräva lite i väskan. Jag tog upp en penna från väskan och gav den till Justin. Han flinade lite
som tack. Sedan skrev han en autograf på tjejernas vita converse och på deras armar.
''Vill ni har kort också..?'' undrade Justin. Tjejerna nickade entusiastiskt. De tog ut sina mobiler och kollade på varandra.
''Jag kan ta bilden om ni vill?'' erbjöd jag mig. Sagt och gjort.
''Är ni på dejt?'' frågade den ena tjejen försiktigt. Jag blev lite chockad att de frågade det, men jag lät Justin svara på det.
''Vi är bara kompisar'' svarade han enkelt och log. De nickade, men såg inte så säkra ut.
Sedan sa vi hejdå och jag och Justin började gå mot kikarna.
Vi var kvar där ända till klockan blev fyra, och vi var tvungna att åka mot arenan. Vi satte oss i bilen, men istället för att strata bilden så vände sig Justin mot mig.
''Var det en okej första dejt?'' frågade han med ett leende. Men på något sätt så såg det ut som han var lite nervös för mitt svar.
''Ja, absolut! Det var jätte kul'' svarade jag glatt
''..så det betyder att du skulle vilja göra om det?'' undrade han och kollade upp genom ögonfransarna.
''Ja, självklart.'' svarade jag och såg hur hans leende blev jättestort.  Han bet sig i läppen, fan vad sexig(kursivt).
Han nickade och höjde flörtigt på ögonbrynen. Oh no! Det var inte meningen för mig att säga det ut högt.
''Jag tänkte högt'' mumlade jag och kände hur mina kinder hettade.
''Så du tycker inte att jag är snygg?'' frågade han med ett flin.
Jag kollade oskyldigt ut genom bilens fönster. ''Det sa jag aldrig.''
Han började skratta åt mig. ''Tackar'' sa han, och jag kunde höra hans leende i rösten. Jag vände blicken tillbaka till Justin. Vi kollade in i varandras ögon och han lutade sig sakta framåt. Han la ena
handen mot min kind och hans tumme började smeka min kind, medans hans andra hand hamnade på min midja. Jag la mina händer på hans nacke och stängde ögonlocken. Våra läppar nuddades, först
försiktigt, men sedan mer passionerat. Kyssen varade inte så länge, men tillräckligt för att alla fjärilar i magen började köra runt. När vi sedan drog tillbaka log vi mot varandra och kan pussade mig på
kinden. Sedan startade han bilen och vi åkte mot arenan där konserten skulle hållas.

FELICIITHY'S PERSPEKTIV:
''Vi är framme nu!'' sa Justin och stängde av bilen. Vi stod parkerade på ett högt berg, med en riktigt fin utsikt. Man kunde se hela staden, alla husen, alla parker, alla bilar och allt annat som finns i en stad. Även denna gången så var Justin snabb med att öppna dörren åt mig. Vi gick ut och gick mot kanten av berget. Det var stängslat, men man kunde ändå gå rätt nära. Det var inte så mycket folk här. Bara ett par andra bilar, och då var det två par vuxna som antagligen inte visste att han var Justin. Ett par killar som inte heller verkade bry sig så mycket. Men det var två tjejer som såg ut att vara i 13-års åldern som kollade på Justin med stora ögon. De stod där helt chockade det såg inte ens ut som att de andades.

''Ehh, Justin jag tror att du har några fans där..'' sa jag och skrattade lite lätt. Han kollade på dem lite tveksamt som att han inte visste om han skulle gå till dem eller inte. Jag armbågade han i armen och nickade åt deras håll så att han skulle gå dit.
''Det är okej, du kan gå till dem, det skulle göra deras dag.'' sa jag och log mot honom.
''Men jag kan ju inte bara gå ifrån dig, vi ä ju faktiskt på en dejt.'' svarade han.
''Ja, men det tar inte lång tid, jag kan ju träffa dig hela dagen.. och ifall typ Johnny Depp skulle komma så skulle jag vilja ha hans autograf.'' sa jag och avslutade med ett flin.
''Okej, men det är fortfarande våran dejt och jag tänker inte lämna dig ensam då, så du hänger med!'' sa han bestämt fast med ett leende.
När vi kom fram till tjejerna såg det ut som de skulle svimma. De höll i varandra och höll inne sina skrik.
''Hej, tjejer'' log Justin när han kom fram. Båda tjejerna gapade stort, och Justin skrattade lite tyst. Han höll ut sina armar och båda två sprang in i honom. Han stapplade ett par steg bakåt men återfick balansen innan han trillade. Jag strattade lite, vilket fick tjejerna att vända blicken mot mig, sedan tillbaka till Justin.
''Omb! Jag har sett dig på youtube!'' utbrast den ena tjejen. Den andra nickade instämande, men de stod båda två och kramade Justin än.
''haha, ja.'' sa jag lite awkward.
''Kan jag få din autograf?'' undrade tjejen och vände blicken mot Justin
''Självklart'' log han, sedan såg han lite osäker ut ''ehh, har ni någon penna?''
''Nej..'' mumlade de i munnen på varanda
''Jag har!'' sa jag glatt
Alla vände blickarna mot mig. Tjejerna såg lättade ut, medan Justin såg nästan lite stolt ut. Jag började gräva lite i väskan. Jag tog upp en penna från väskan och gav den till Justin. Han flinade lite som tack. Sedan skrev han en autograf på tjejernas vita converse och på deras armar.
''Vill ni har kort också..?'' undrade Justin. Tjejerna nickade entusiastiskt. De tog ut sina mobiler och kollade på varandra.
''Jag kan ta bilden om ni vill?'' erbjöd jag mig. Sagt och gjort.
''Är ni på dejt?'' frågade den ena tjejen försiktigt. Jag blev lite chockad att de frågade det, men jag lät Justin svara på det.
''Vi är bara kompisar'' svarade han enkelt och log. De nickade, men såg inte så säkra ut. Sedan sa vi hejdå och jag och Justin började gå mot kikarna.
Vi var kvar där ända till klockan blev fyra, och vi var tvungna att åka mot arenan. Vi satte oss i bilen, men istället för att strarta bilden så vände sig Justin mot mig.
''Var det en okej första dejt?'' frågade han med ett leende. Men på något sätt så såg det ut som han var lite nervös för mitt svar.
''Ja, absolut! Det var jätte kul'' svarade jag glatt
''..så det betyder att du skulle vilja göra om det?'' undrade han och kollade upp genom ögonfransarna.
''Ja, självklart.'' svarade jag och såg hur hans leende blev jättestort.  Han bet sig i läppen, fan vad sexig
Han nickade och höjde flörtigt på ögonbrynen. Oh no! Det var inte meningen för mig att säga det ut högt.
''Jag tänkte högt'' mumlade jag och kände hur mina kinder hettade.
''Så du tycker inte att jag är snygg?'' frågade han med ett flin.
Jag kollade oskyldigt ut genom bilens fönster. ''Det sa jag aldrig.''
Han började skratta åt mig. ''Tackar'' sa han, och jag kunde höra hans leende i rösten. Jag vände blicken tillbaka till Justin. Vi kollade in i varandras ögon och han lutade sig sakta framåt. Han la ena handen mot min kind och hans tumme började smeka min kind, medans hans andra hand hamnade på min midja. Jag la mina händer på hans nacke och stängde ögonlocken. Våra läppar nuddades, först försiktigt, men sedan mer passionerat. Kyssen varade inte så länge, men tillräckligt för att alla fjärilar i magen började köra runt. När vi sedan drog tillbaka log vi mot varandra och kan pussade mig på kinden. Sedan startade han bilen och vi åkte mot arenan där konserten skulle hållas.

och dejten är slut. var det en bra första dejt tycker ni..?
kommentera.

och alla bilder vi använder kommer från weheartit.

Kommentarer
Postat av: Johanna

GRYMT! AWESOOME :d

2012-01-23 @ 21:09:57
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: L

aww, gulligt! ♥

2012-01-23 @ 22:07:56
Postat av: Vera

Längtar tills nästa kapitel jädrans mycket!!

2012-01-23 @ 22:09:07
Postat av: ebba

bra <33

2012-01-24 @ 17:25:20
Postat av: Cherry ♥

Så gulligt ♥ Superbra skrivet :] ♥

2012-01-24 @ 19:54:20
Postat av: Anna

Way to go bieber, pinsamt läge att hon sa de högt fast hon trodde att hon tänkte det :-) grymt as always! Undrar om jag är den enda som inte är en belieber och läser denna novell, läser den bara för att ni är awesome! <3

2012-01-24 @ 22:49:42
Postat av: Lollo

Ja, om det var :D

2012-01-24 @ 22:59:25
Postat av: Anonym

jättebra! :D mer från Justins perspektiv !

2012-01-25 @ 17:33:17

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback